WAELLER
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
spółka komandytowa
ul. Towarowa 1
83-034 Trąbki Wielkie
Tel. 58 683 01 53, 58 691 27 15
Tel. kom. 784 046 763
WAELLER
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
spółka komandytowa
ul. Towarowa 1
83-034 Trąbki Wielkie
Tel. 58 683 01 53, 58 691 27 15
Tel. kom. 784 046 763
Przechowywanie, oznaczanie i identyfikacja zbiorów zawierających od tysięcy do milionów różnego rodzaju dokumentów.
Gromadzenie dowolnego rodzaju dokumentacji.
Zmniejszenie powierzchni zajmowanej przez zbiory nawet o 60 %
Przechowywanie ponad dwukrotnie więcej dokumentów na tej samej powierzchni.
Optymalna organizacja przestrzeni biurowej w niewielkich pomieszczeniach.
Maksymalne wykorzystanie pomieszczeń o nietypowym kształcie i wysokości.
Porównanie ilości dokumentów, jakie można zmieścić w tym samym pomieszczeniu zależnie od zastosowanego sposobu przechowywania:
Porównanie powierzchni potrzebnej do przechowania 10 mb dokumentów z uwzględnieniem przejść i zapewnienia dostepu do akt:
Porównanie powierzchni ściany potrzebnej do przechowania 10 mb dokumentów:
Skrócenie przeciętnego czasu dostępu do akt nawet o 70%
Jednoczesny dostęp wielu osób do zbioru dokumentów.
Stałe uporządkowanie i jednoznaczna identyfikacja akt.
Wykluczenie w 100% możliwości pomyłki i zagubienia dokumentów.
Pełna informacja o dokumentach wyjętych ze zbioru.
Trwałość i niezawodność urządzeń.
Pełna gwarancja i obsługa techniczna w miejscu instalacji.
Dostosowanie do obowiązujcych przepisów.
Spełnienie wymogów ustawy o ochronie danych osobowych.
Bezpieczeństwo pracy.
Dostosowanie do warunków i wymagań użytkownika.
Wygodny dostęp do wszystkich dokumentów.
Łatwość odszukania potrzebnych akt.
Możliwość wspomagania pracy systemem komputerowym.
Nie potrzeba specjalnej adaptacji pomieszczeń.
Przechowywanie różnych rodzajów akt przy tym samym sposobie uporządkowania.
Łatwość przenoszenia i reorganizacji.
Możliwość nieograniczonego rozwoju zasobów.
Zmniejszenie kosztów utrzymania powierzchni biurowej i magazynowej zajmowanej przez dokumenty.
Wyeliminowanie kosztów dodatkowych etatów dla pracowników obsługujących zbiory dokumentów.
Ograniczenie przyszłych nakładów na reorganizację i rozbudowę.
Wyeliminowanie kosztów napraw i konserwacji.
Usprawnienie działania całości instytucji.